Sunday, January 25, 2009

Roti Lapis Berdaging

Roti berlapis daging ni ku buat as breakfast tadi. Ni sebenarnya rancangan tergendala dari malam tadi. Tengah tumis2 inti daging ni ada power trip pulak kat rumah. So siap masak inti aku simpan je dlm peti ais (waktu aku simpan ni aku lupa lak peti ais pun sama la tak function ms trip ni) . Dah tu tak leh nak guna oven. Tu yg sambung buat utk breakfast. Alhamdulillah mmg meal yg mengenyangkan. Nk masak lunch pun mcm sume dah kekenyangan hehe.. tengok la lewat sikit la kot masak. Amik resepi ni dari hana punye blog (sokmo amik sini). Resepi hana dpt dari myr katanya. Cuma aku tak letak cheese tiap lapisan mcm hana letak. If nak cuba leh amik resipi sini.

Aku ni sdg duduk bergoyang kaki jek ni (hihi) sbb ada maid datang kemas rumah (pinjam kaklongnye maid). Bestnye jadik cik puan ni ek rupanya... Tp tak la sume dia buat. Aku suh yg aku tak mampu buat je (dgn kata lain - tak rajin) mcm lipat baju yg berbakul2 tu dan susun accordingly. Tu mmg aku fail la.

K nak kuar jap amik anak2 ku balik tuition.

No comments: